Høye krav til tilpasningsdyktig betalingsprosess

Skånska Byggvaror er et av de ledende selskapene innen byggevarer i Norden, med hovedvekt på utendørsområder, drivhus, hytter, vinduer, dører og oppbevaring. Selskapet har i dag salg både i butikk og på nett, og kundene kan dessuten ringe for å foreta bestillinger. Med en såpass stor og variert kundegruppe stilles det naturligvis høye krav til en fleksibel betalingsprosess i alle kanaler. Dette er noe Walley har lykkes med å løse gjennom teknisk ekspertise og god forståelse for bransjen.

Ved å bytte til Walley kan Skånska Byggvaror nå også tilby kundene sine flere og mer relevante betalingsmetoder, både i B2C- og B2B-segmentene.

– I Walley får vi en partner som kan håndtere alle salgskanalene våre med en kassaløsning som kommer til å gjøre kjøpsprosessen mye enklere for kundene våre. Med nye og forbedrede integrasjoner vil vi kunne redusere administrasjonsarbeidet og frigjøre ressurser som vi kan bruke til å styrke kunderelasjonene våre, sier Jonas Rylander, teknisk direktør hos Skånska Byggvaror.

Samtidig får selskapet muligheten til å forbedre synligheten samt kommunisere med kundene i tiden etter kjøpsopplevelsen.

– Vi gleder oss til å forbedre kjøpsopplevelsen sammen med Skånska Byggvaror i de ulike salgskanalene deres. Ved å samle inn data fra alle salgskanalene skapes mer innsikt, noe som både kan føre til økt salg og bedre kunderelasjoner, sier Mikael Anstrin, daglig leder hos Walley.