Bohus investerer i kundeopplevelsen – velger Walley som ny betalingsleverandør
Norges største møbel- og interiørkjede Bohus gjør som andre markedsledsledende forhandlere. Nå er det klart at de velger Walley som ny checkout-partner og dermed satser på å effektivisere kundenes betalingsopplevelse.

Med en omsetning på over 3 milliarder via sine 66 varehus og netthandel vil man møte kundenes økte forventninger om en smidigere kundereise i samtlige deler av sin handel.
Det nye samarbeidet innebærer at Bohus-gruppen vil bytte til Walleys betalingsløsning, som først vil lanseres i varehusene for senere å utvikles til en helhetlig omnikanalsløsning.
– Vi gleder oss til å samarbeide med Walley for å gi våre kunder de betalingsalternativene de forventer å finne, uansett om man handler på nett eller i varehusene, sier Per Magnus Frantzen, CFO på Bohus.
Bohus og deres velkjente varemerke blir dermed nestemann ut av norske forhandlere som velger Walley som ny strategisk samarbeidspartner. Partnerskapet med Walley er en del av Bohus sin pågående satsning for å forbedre sin checkout- og kundeopplevelse.
–Vi har startet en spennende reise med Bohus der kundeopplevelsen og deres populære lojalitetsprogram Bo:klubben vil ligge i fokus. Vi er stolte over å nok en gang få en bekreftelse på at vi og våre løsninger møter forhandlernes forventninger til fremtidens kundereise, sier Steffan Berg, Head of Sales på Walley Norge.
Om Bohus
Bohus startet som Samarbeidende Møbelhandlere AS i 1976 av 14 møbelhandlere, og er idag Norges største landsdekkende møbel- og interiørkjede. De har 66 varehus fra Kirkenes i nord til Kristiansand i sør og har en årlig omsetning på over 3 milliarder kroner, inkludert netthandel. Bohus ekspanderer og har i løpet av det siste året etablert tre nye varehus. Flere er under planlegging.